ServiceNow מבהירה את שאיפות הפלטפורמה באמצעות כלים חדשים לזרימת עבודה

שאיפות הפלטפורמה ServiceNow

ServiceNow מכפילה את מהלכתה להפוך לפלטפורמת זרימת עבודה דיגיטלית עם שחרור הקוד בפריז, ומוסיפה יישומים לאנכי התעשייה כדי לדחוף מעבר לשורשי ה- ITSM שלה.

מהדורת הקוד האחרונה של ServiceNow, “פריז”, כוללת יישומים שיעזרו לבנקים להנפיק כרטיסי אשראי ולאפשר לטלקו לנהל את השירותים ואת ביצועי הרשת, ומראים עד כמה החברה רצינית בארגון תהליכי עבודה ברחבי הארגון, לא רק במחלקת ה- IT.

ניהול שירותי IT (ITSM) היה רק ​​אחד מיישומים רבים שמייסד ServiceNow תכנן לפעול בפלטפורמת ניהול השירותים הארגוניים (ESM) שבנה, אך במשך שנים היא זו שהגדירה את החברה.

עם זאת, עם עדכון התוכנה האחרון שלה, השאיפות הארגוניות של ServiceNow נכנסות למוקד.

“אנו ממציאים את חוויית העובד, חווית הלקוח וחוויות קוד ללא קוד בכל יום בענף ברחבי העולם”, אומר מנכ”ל ServiceNow ביל מקדרמוט.

עוד לפני שמקדמוט הצטרפה לחברה בשנה שעברה, ServiceNow רכשה בהתמדה טכנולוגיה להרחבת הפלטפורמה שלה ובניית יישומים חדשים על גבי זה כדי לפנות למשתמשים ברחבי הארגון.

אולם יריבותיה נוקטות אסטרטגיה דומה, על פי צ’רלס בץ, האנליסט הראשי המכסה תשתיות ופעילות בפורסטר, השומר מקרוב על ספקי ITSM.

“זה לא רק ServiceNow שעושה את זה; כל ספקי ה- ITSM המסורתיים מדווחים שלקוחות לוחצים יותר ויותר על פתרונותיהם למגוון רחב של בעיות, “הוא אומר. “במשך זמן מה הם היו מבולבלים על ידי לקוחות שעינו את המערכות שלהם למטרות שאינן IT.”

אולם כעת, המונע על ידי דרישת לקוחות מסוג זה, ספקים רבים הרחיבו את שיווקם (ואולי את הקוד שלהם) בכדי לענות על השימושים החדשים הללו והפכו את פלטפורמות ה- ITSM שלהם לכלי ESM.

“מנקודת המבט שלי, זו מגמה מאוד אורגנית, מונחית לקוחות”, אומר בץ.

ב- ServiceNow, זה מתורגם לתכונות ושילובים חדשים במהדורת פריז של פלטפורמת Now שלה, ובונה על תכונות ה- AI החדשות, ניתוחים וניידות במהדורה הקודמת, “אורלנדו”, במרץ.

יישומים, יישומים, יישומים
ההיצע האחרון של ServiceNow מציג יישומים לאוטומציה של תהליכי עבודה: שלושה שיכולים להועיל לכל מפעל בשירותים משותפים כמו משאבי אנוש, כספים, מתקנים או משפטיים, ושלושה המדגישים את שאיפת ServiceNow להתאים שירותים לאנשי מפתח בתעשייה.

היישומים של האינטרס הכללי כוללים אספקת שירות משפטי כדי לסייע למחלקות משפטיות לבצע פעולות כגון בדיקה ואישור חוזים ללא רשתות אימייל אינסופיות, ושניים עבור צוות ה- IT שיעזרו יותר ויותר ככל שהארגונים ימשיכו להסתגל למציאות החדשה באמצעות COVID-19. . ניהול המשכיות עסקית מאפשר ניתוח ההשפעות העסקיות, מסייע בניהול משברים ותומך בפיתוח תוכניות רציפות עסקית, דבר שחברות רבות נאלצות להבריח עליו. יישום ניהול נכסי החומרה של ServiceNow, בינתיים, אינו היחיד שם – אך באמצעות פלטפורמת Now יכול לתקשר עם תוכנית ההטמעה של HR או תהליך האישורים של הרכישה.

עבור בנקים קמעונאיים, שירותי השירותים הפיננסיים שואפים לספר את תהליכי העבודה ליישומי כרטיסי אשראי ותשלומים, ואילו ניהול שירותי טלקומוניקציה וניהול ביצועי רשתות טלקומוניקציה נועדו לפשט את השירות העצמי של הלקוחות, מצד אחד, ולזהות לקוחות שנפגעו כבעיות רשת. מזוהה ונפתר.

מהלכים אלה מעלים את השאלה, עד כמה רחוק ServiceNow יגיע כעת כשעומד בראש מנכ”ל SAP לשעבר מקדרמוט?

לספקי ERP כמו SAP אין יותר מדי חשש, על פי לארי קרבליו, מנהל מחקר ב- IDC המכסה את הפלטפורמה כשירות: “SAP ו- ServiceNow מספקים מגוון יתרונות ללקוחות”, הוא אומר.

בץ של פורסטר לא כל כך בטוח. “ב- ServiceNow ברור כי אין בכוונתם להפוך למערכת שיא דמוית ERP”, הוא אומר. “עם זאת, התוכנית שלהם להפוך לפעילות התיווך הנרחבת של מסגרות העבודה בקרב מערכות אלה עשויה עדיין לגרום לדאגה מסוימת אצל ספקיות ה- ERP.”

כללי התקשרות

בתרחיש זה, ServiceNow תהפוך למערכת המפתח של מעורבות, כאשר ספקי ERP יסתכנו בהפעלה של תהליכי עבודה רק בממגורות שלהם.

האופן שבו זה מתרחש בארגון הוא דבר שמנהלי מערכות מידע יחליטו עם התבגרות טכנולוגיות זרימת העבודה.

“ספקי ה- BPM מעולם לא עמדו בהבטחות המוקדמות שלהם, וזרימת עבודה רבה נותרה על ידי אמצעי אד-הוק כגון תיבות דואר אלקטרוני משותפות ושרידי תוכנות קבוצתיות בתחילת שנות האלפיים”, אומר בץ. “זהו מרחב השוק של ServiceNow ועמיתיו עוברים אליו, המונעים על ידי הצורך בעובדי ידע לגשת למגוון המלא של שירותי הארגון שהם זקוקים להם כדי ליצור ולהקפיד על מוצרים דיגיטליים חדשים.”

ServiceNow רחוקה מלהיות החברה היחידה שמתמקדת במרחב זה. ישנן פלטפורמות מומחיות לניהול עבודה ושלל כלים עם קוד נמוך / ללא קוד – כולל כמה מספקי BPM לשעבר.

אבל, אומר Carvalho של IDC, המתחרות הגדולות ביותר הן פלטפורמת הכוח של מיקרוסופט ו- Force.com של Salesforce.

בארגונים שמשתמשים בשניים או יותר מאלה, אלו שעומדים על גבי האחרים עשויים להיות במחלוקת חריפה.

Carvalho מצביע על כמה מהיתרונות של ServiceNow בהתכתשות הקרובה: היא מציעה מנוע אפליקציה עם שירותי למידת מכונה להפעלת משימות, IntegrationHub להפגיש נכסי תוכנה אחרים כשירות ומודל נתונים משותף שאפליקציות אחרות משתמשות בו לתקשר בצורה של מאגר ניהול התצורה שלו (CMDB).

“מה שנראה לי ייחודי ב- ServiceNow הוא שהמרכיבים הטכניים של הפלטפורמה מותאמים למקרי שימוש עסקיים עם ספרי הפעלה ללא קוד, מה שמקל על ה- IT לבטא יתרונות למשתמשי הקו העסקי”, אומר Carvalho. “אנשי CIO יאהבו את קלות השימוש שמאיצה את הזמן שלוקח ל- IT לספק ערך עסקי למשתמשים.”

פריז נבנתה על עכשיו

המהדורה בפריז, בנוסף לשש היישומים החדשים שלה, מתבססת על יכולות פלטפורמת Now.

לבעלי תהליכים עסקיים, יש את מעצב אוטומציית התהליכים החדש שמאפשר להם לתאר ולנהל זרימות עבודה ללא קידוד, לזהות שלבים בשלים לאוטומציה, ואת שולחן העבודה של מודיעין חיזוי המאפשר להם להשתמש בלימוד מכונה לאוטומציה של משימות.

ServiceNow אומרת שרכישתה של Sweagle ביוני אפשרה לה להוסיף מבט מונחה שירות על כל דבר – טכנולוגיה, אנשים ותהליכים – ל- CMDB שלה באמצעות משהו שהוא מכנה תרשים השירות. יש גם תוכנית מחבר השירות הגרפי, ייעוד חדש עבור שותפי תוכנה, כולל AppDynamics, Crowdstrike, Dynatrace ו- Solarwinds, אשר ישתמשו ב- Service Graph כדי להקל על לקוחות משותפים לשלב ולארגן את הנתונים שלהם בפלטפורמה אחת.

ליותר מ -1,500 לקוחות ServiceNow זכו לגישה מוקדמת למהדורה החדשה במהלך 45 הימים האחרונים, על פי המנכ”ל האירופי של החברה, פול סמית ‘. עבור השאר, זה הופך לאוויר היום.


Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *