Microsoft Ignite מציג את כלי ה- Project Cortex AI הראשון עבור SharePoint

Project Cortex AI הראשון עבור SharePoint

חברת ההנדסה האזרחית מוט מקדונלד בחנה את SharePoint Syntex, המוצר הראשון שיצא מ- Project Cortex של מיקרוסופט המוכיח קרקע לכלי ניהול תוכן מבוסס AI.

מיקרוסופט הציגה בתצוגה מקדימה את פרויקט קורטקס, חבילת שירותים מבוססי AI המבוססים על ענן שנועדה להבין תוכן ולעזור למשתמשים לבצע אוטומציה של תהליכים באמצעותו, בכנס המפתחים Ignite באורלנדו בשנה שעברה.

הראשון מאותם שירותים שיוצאו למכירה, SharePoint Syntex, ייחשף ב- Ignite השנה, אירוע וירטואלי המתקיים בדפדפן שלכם השבוע.

הכלי לניהול תוכן לומד לחלץ מידע סמנטי חשוב או רלוונטי ממסמכים לשימוש בתהליכי עבודה או לאכיפת מדיניות. חברות עשויות להשתמש בה כדי להפוך את הטיפול בבקשות להצעות (RFP) או חוזי שירות לאוטומטיים כדי לסנן את אלה שאינם עומדים בדרישות, או לשלם תביעות הוצאות על בסיס קבלות סרוקות.

בעוד שספקי תוכנה אחרים פרסמו כלים מבוססי AI המוקדשים לעיבוד הוצאות, תפקידו של Syntex כחלק מפלטפורמת ניהול זרימת העבודה של SharePoint הרחבה יותר מקנה לו יתרון, אמר ג’ף טפר, סגן נשיא ארגוני לשיתוף פעולה של Microsoft 365: “אם אתה בונה שיתוף פעולה תהליכים עסקיים שבהם אתה צריך להתאים אותם ולשלב אותם עם חוויות משתמשי קצה, ואתה רוצה להשתלב ביכולות החיפוש וההמלצה שלנו, אז אתה מחוץ לתחום מה שמערכת ניהול הוצאות טהורה יכולה לעשות. ”

במקום להכשיר מודל למידת מכונה תוך שימוש באלפי או מיליוני דוגמאות, Syntex משתמשת בגישה שנעמי Moneypenny, מנהלת פיתוח מוצרים של Project Cortex, מכנה “הוראת מכונות”. בהדגמה ערב Ignite, Moneypenny הראה כיצד משתמשים יכולים ללמד את Syntex למצוא מידע מפתח באמצעות כמה שחמש מסמכים לדוגמה המכילים את התכונות הרצויות. הוספת דוגמא נגדית שאין בה מידע הכרחי מסייעת לחידוד המודל. “המכונה תלמד הרבה יותר מהר בגלל זה,” אמרה.

עיבוד מסמכים בענן של מיקרוסופט לוקח מספר דקות בלבד, ומנהל פרויקטים יכול לבנות מודל בעוד כשעה, אמר Moneypenny.

Syntex תהיה זמינה כתוספת ללקוחות מסחריים של Microsoft 365 החל מה -1 באוקטובר, בתשלום למשתמש המשתמש בגישה למרכז התוכן של Syntex, יחד עם הדגמים והמסמכים שהיא מאחסנת.

הכלי השני שיוצא מ- Project Cortex, ללא שם עד כה, יארגן אנשים ומידע לנושאים כך שמשתמשים יוכלו למצוא אותם ביתר קלות. זה יהיה זמין בדרך כלל עד סוף השנה, אמר טפר.

פרויקט Cortex בפעולה

סיימון דנטון, אדריכל יישומי פרודוקטיביות בחברת ההנדסה מוט מקדונלד, הוא אחד מעשרות לקוחות מיקרוסופט שהתנסו בשנה האחרונה בכלים של Project Cortex.

הוא הצטרף למוט מקדונלד כמהנדס אזרחי, מנהל פרויקטים של בנייה ברשתות חשמל ותקשורת, ואז עבר לפני שמונה שנים למחלקת ה- IT של החברה, שם הוא בונה כיום יישומים במערכת האקולוגית של Office 365 של החברה.

לאחרונה, הוא בדק כיצד להעלות תוכן רלוונטי כדי לעזור לעובדים בעבודתם. הגישה הקודמת של מוט מקדונלד הייתה אינטנסיבית לעבודה, כאשר הצוות הציע לפיסות תוכן שנראו להם מעניינות, ואז הצוות שיתף אותו בקהילת יאמר ותייג אותו על פי הטקסונומיה של החברה לפני ששמר אותו ב- SharePoint.

עם פרויקט Cortex קל יותר לשנות את המידה ולהתפתח: “זה מציע הצעות, ‘אני חושב שזה מועיל לך’, שהיא עדשה אחרת, ומעניקה לך נפח מידע אחר שיש לקחת בחשבון”, אמר דנטון.

אז כמה קל לבדוק מנוע המלצה שלוקח זמן להתאמן?

“דבר אחד שלמדנו ממש בשלב מוקדם: לא יכולת לדמות באופן יעיל כיצד אנשים יתקשרו עם תוכן בסביבת בדיקה סטרילית”, אמר. “זה היה ממש קשה לעשות, אז הדבר הכי טוב היה להתחיל להשליך אותו לייצור ולראות איך זה הסתדר.”

במהלך ששת החודשים האחרונים, מגפת ה- COVID-19 אילצה עובדים רבים לעבוד מהבית ולהחמיץ מפגשים מקריים במקרר המים או בתור לארוחת צהריים שיכולים לעזור להם לקדם את הפרויקטים שלהם.

ההצעות מהכלים הקרובים של Project Cortex סייעו במילוי הפער, אמר דנטון.

“כלים לעזרה באותה גילוי אדיר של ידע ושל האנשים הנכונים בזמן הנכון מעולם לא היו חיוניים כמו במצב הנוכחי, כך שזה באמת עזר. הטכנולוגיה יצאה בזמן הנכון כדי לסייע לתהליך זה של ניסיון למשוך את קבוצות הארגון מחדש, “הוא אומר.

הצית באופן מקוון

SharePoint Syntex הוא רק אחד החידושים שמיקרוסופט תציג ב- Ignite השנה.

בעוד שחברות טכנולוגיה אחרות עיצבו מחדש את ועידות הלקוחות והמפתחים שלהן בסביבה מקוונת, והפיצו מצגות מרכזיות על פני חודש או יותר כדי לאפשר לעובדים מהבית לשזור אותן בשגרה היומיומית שלה, מיקרוסופט דבקה במתכונת הרגילה של שלושה ימים שלה. Ignite הווירטואלי הראשון.

התוכנית המקוונת הצפופה משחזרת היבטים אחרים של החוויה במקום, כולל מפגשי רשת, אפשרות לתזמן פגישות אחד לאחד ואפילו swag דיגיטלי שתוכל “להחזיר הביתה” לילדיך.

חשוב מכך, היא מתכננת להציג שורה של חידושים אחרים של מוצרים שמעניינים את אנשי ה- CIO, כולל תכונות חדשות של Azure כדי לשפר את יכולת החוסן ואת יכולות התאוששות מאסון, או כדי להקל על אימוץ שולחן העבודה הווירטואלי של Windows לעבודה מרחוק.

יהיו גם תכונות חדשות בשולחן העבודה. לדוגמא, הניתוחים המפעילים את סרגל הצד “תובנות” שהצוות רואה ב- Outlook זמינים כעת למנהלים. גם הם יוכלו לראות כמה זמן עובדים מבלים בפגישות, והאם הם נענים לבקשות של עמיתים ולקוחות. אמנם זה יכול לשמש סוג גס של סקירת ביצועים, אך מיקרוסופט מציגה זאת כדרך לסייע לאנשים בסיכון לשחיקה מימי עבודה ארוכים ולעומס יתר בפגישות.

בינתיים צוותים מגיבים למציאות החדשה של עבודה נרחבת מהבית עם מאפיינים כגון חדרי פריצה (זמינים עד סוף השנה) המאפשרים לפגישות להתפצל לדיונים קטנים יותר ואז להרכיב מחדש, ותמיכה בפגישות עם עד 1,000 משתתפים, ומעלה עד 20,000 במצב תצוגה בלבד. עד 25,000 יוכלו להשתתף בשיחות צ’אט וערוצים. יש גם בקרות חדשות לטיפול בעבודה במשמרות, כדי להבטיח שהודעות נשלחות רק לחברי הצוות המתוכננים לעבוד.

מיקרוסופט גם מעלה צוותים ליישומים מעבר לבסיס המשתמשים המסורתי של הצווארון הלבן שלה. אפליקציית Teams Walkie Talkie לאנדרואיד הופכת טלפונים חכמים למערכת תקשורת דחיפה-לדבר עבור עובדי צווארון כחול בסביבות תעשייתיות או מחוץ לשטח ומשתלבת עם חומרה מחוספסת של BlueParrott, קליין אלקטרוניקה וסמסונג, ומעניקה למנהלי מערכות מידע חדש לגמרי. קטגוריית משתמשים לתמיכה.

צוותים מכוונים גם לשוק המעילים הלבן עם מחברים לרישומי בריאות אלקטרוניים כולל Epic EHR, מה שמאפשר לרופאים לפתוח בביקורי חולים וירטואליים או התייעצויות מתוך צוותים, ואילו שילוב עם תוכנת דיקטציה של Nuance יקל על הרופאים לשמור על תיעוד של וירטואלי כזה. ביקורים.

האירוע הווירטואלי של Microsoft Ignite פועל 22-24 בספטמבר.


Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *