אורקל מכוונן את Fusion Cloud לעולם העבודה החדש

Fusion Orcale Cloud

חבילת ה- ERP של Fusion Cloud זוכה בתכונות חדשות לשרשרת אספקה ​​וניהול מקום עבודה כדי לענות על הצרכים שלאחר המגיפה.

אורקל עדכנה את חבילת Fusion Cloud שלה כדי לסייע לארגונים בדרישות החדשות שהמגפה מגישה לרשתות האספקה. המהדורה הרבעונית האחרונה כוללת גם כלים חדשים לניהול עובדים מרוחקים, ותכונות אחרות שיעזרו למחלקות משאבי אנוש להתאים את כוח העבודה הקיים למציאות העסקית החדשה.

הסוויטה מכסה תכנון משאבים ארגוניים (ERP), ניהול ביצועי ארגונים (EPM), ניהול הון אנושי (HCM) ושרשרת אספקה ​​וייצור (SCM), והיא צוברת פונקציות חדשות בהתמדה, מה שמקטין את הסיכוי שלקוחות יצטרכו לשלב שליש. יישומי צד – אם כי הם עדיין יכולים לבחור לעשות זאת.

“בזמן שאנחנו מציעים את הסוויטה המלאה, אין שום דבר במערכת שלנו שהיא סוויטה סגורה”, אמר סטיב מירנדה, סמנכ”ל האפליקציות של אורקל, שנשא דברים לפני אירוע אורקל לייב המקוון של החברה. היתרון הגדול בקבלת כל הרכיבים מאורקל הוא שיש מודל נתונים יחיד ומקור אמת אחד, לדבריו: “התהליך העסקי המשולב לא רק חוסך לך כסף אלא חשוב מכך שהוא עוזר לך להתמקד ביצירת עסקים ולא בכבישה. כסף שמנסה ליישב הבדלים. ”

תכונות Fusion חדשות

Oracle Fusion Cloud SCM כולל כלי תחזוקה מונעת חדש לאופטימיזציה של שירות בשטח, ויועץ לתכנון AI להמלצות לתכנון שרשרת האספקה ​​בעת הצגת מוצרים חדשים או התמודדות עם שיבושים בייצור. אלה כוללים מגוון מודלים של למידת מכונה בהם הלקוחות יכולים להשתמש. מירנדה אמרה כי מומחי אורקל זמינים כדי לסייע בבחירת האלגוריתמים הטובים ביותר לכל משימה.

ה- Fusion Cloud ERP כולל כעת כמה פונקציות ספציפיות לתעשייה המסייעות לחברות בשירותים מקצועיים, נפט וגז, או בהתמודדות עם פרויקטים עתירי נכסים. אלה כוללים תזמון עבודה גמיש, כלים לחשבונאות מיזמים משותפים ומערכות ניהול ומעקב אחר קבלני משנה.

רכיב ה- ERP צבר גם כמה תכונות חדשות לניהול רציפות עסקית, המאפשר לצוות הכספים להעריך סיכונים ולהכין תוכניות התאוששות, בעוד שניתן לדגם ולשקול את שלל הפרויקטים החדשים שעסקים שוקלים בעזרת שילוב של כלי ניהול הפרויקטים שלו והתכנון והתקצוב. פונקציות של Fusion Cloud EPM.

עם יותר עובדים בבית, קשה מתמיד להגן מפני הסיכון לאיומי פנים או להתמודד עם עלויות הציות והביקורת ובעיות הפרטיות הקשורות לאי ידיעה מי מסתכל על המסכים שלך. אורקל הציגה בקרות אבטחה חדשות ב- Fusion Cloud ERP, שלדבריה, משתמשות בלמידת מכונה לאוטומציה של ניטור, מגובה בתהליכי עבודה חדשים לאישור או אישור גישה לעובדים, ולוחות מחשב אבטחה למעקב אחר אירועים.

מהפן השיווקי, אורקל הגדילה את פלטפורמת נתוני הלקוחות של אורקל יוניטי, והציעה לארגונים דרכים לחזות ולהתאים אישית את האינטראקציות עם הלקוחות, בין אם עבור לקוחות B2B או B2C.

שאלה של אינטגרציה

בעוד שחלק מלקוחות אורקל עשויים להימנע מלהכניס את כל ביציהם לסל אחד, ומעדיפים לשלב פתרונות של צד שלישי עבור פונקציות מסוימות, אחרים יעריכו את הרחבת החברה המתמדת של Fusion Cloud בכדי לכסות יותר מצרכי ה- ERP, HR ו- SCM. פטריק מורהד, מייסד, נשיא ואנליסט ראשי של מור תובנות ואסטרטגיה.

“אלה שאוהבים כל דבר משולב רוצים שגרון אחד נחנק אם משהו משתבש”, אמר והוסיף כי אותם לקוחות מעריכים שהיישומים שלהם ומנוע העסקה הבסיסי מגיעים מאותו ספק, ולכן אין עיכוב בתגובה שלהם. צרכי.

מורד כינה את יכולות הביקורת הנוספות של Oracle Fusion Cloud ERP כאחת התכונות החדשות המשמעותיות יותר – אך כאלו שאורקל תצטרך להמשיך לעבוד כדי לשפר.

“רוב כל אותם עובדים עם גישה לנתונים הרגישים ביותר עובדים כעת מחוץ לחומת האש,” אמר. “מכיוון שאבטחה ותאימות הם מטרה נעה כל הזמן, אורקל תצטרך לעדכן אותם כל הזמן.”

אורקל ממשיכה להרחיב על חידושים אחרים שהוצגו במהדורות קודמות של פיוז’ן ענן, על פי מירנדה.

ממשקי ה- API לבקרה קולית שהוצגו בתערוכת Oracle Live בשנה שעברה זמינים כעת במאה אחוז מעסקאות משאבי אנוש, ומגולגלים למחלקות אחרות, בעוד שהעוזרים הדיגיטליים שנחשפו לפני שנתיים יכולים כעת לסייע בדברים שאינם משימות משרדיות, טיפול בלוגיסטיקה. שאילתות של משאיות משאיות או עובדי מפעל ומחסן. אם זה יותר מדי רועש לדבר, הוא אמר, הם עדיין יכולים לקיים אינטראקציה עם העוזר באמצעות צ’אט טקסט.

אורקל מספרת כי יש לה כעת 7,300 לקוחות עבור Fusion ERP Cloud, לעומת 23,000 עבור NetSuite ERP, המוצר מבוסס הענן שלה לעסקים קטנים יותר.

“יש לנו יותר חיים, וההשקפה שלנו היא שזה נעשה מהר יותר,” אמרה מירנדה. הוא ציין את לקוחות הלקוחות, כולל Dropbox, המשתמשת בענן אורקל פיוז’ן עבור כספים ו- EPM, ו- Office Depot, שמשתמשת בה לפונקציות פיננסיות ומשאבי אנוש, כולל גיוס עובדים, ניהול כישרונות ושכר.

יריבת SAP אמרה כבר ביולי כי יש לה 14,600 לקוחות לפלטפורמת ה- ERP מבוססת הענן שלה S / 4HANA, מתוכם למעלה מ- 7,400 חיים.

אורקל גם הנחיתה כמה לקוחות גדולים עבור הצעת הענן שלה בתשתית כשירות, כולל שירות ועידת וידאו Zoom ופלטפורמת שיתוף הווידיאו העשרה TikTok.


Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *