טכנולוגיה: העתיד והחידושים

העתיד הוא, למעשה, לא בטוח. איננו יודעים אם נמצא תרופה לסרטן, את התחזית הכלכלית, אם אנו חיים בעולם אלגוריתמי או אם בקרוב יוחלף העבודה הקובייתית שלנו ברובוט. בעוד העתידנים יכולים לחשוף כמה חזיונות מפחידים ועתידים להפחיד לגבי עתיד הטכנולוגיה והמדע, אין עובדות עתידיות. עם זאת, אי הוודאות מהווה הזדמנות.

טכנולוגיה בעולם של ימינו

מהרגע שאתה מתעורר, לרגע שאתה חוזר לישון, הטכנולוגיה נמצאת בכל מקום. החיים הדיגיטליים ביותר שאנו חיים והתפתחות עולמנו הטכנולוגי הפכו לנורמליים החדשים. על פי האיגוד הבינלאומי לתקשורת (ITU), כמעט 50% מאוכלוסיית העולם משתמשת באינטרנט, מה שמוביל ליותר מ -3.5 מיליארד חיפושים יומיים בגוגל ויותר מ- 570 אתרים חדשים מושקים בכל דקה. ועוד יותר מעורפל מחשבות? למעלה מ- 90% מנתוני העולם נוצרו רק בשנים האחרונות.

עם נתונים שצומחים מהר מאי פעם, עתיד הטכנולוגיה מעניין אפילו יותר ממה שקורה עכשיו. אנחנו ממש בתחילת מהפכה שתגע בכל עסק ובכל חיים בכוכב הלכת הזה. עד 2020 לפחות שליש מכל הנתונים יעברו בענן, ותוך חמש שנים יהיו יותר מ 50 מיליארד מכשירים חכמים המחוברים בעולם.

עומדים בקצב עם השינוי הדיגיטלי

בקצב בו הנתונים והיכולת שלנו לנתח אותם צומחים, עסקים בכל הגדלים ייאלצו לשנות את אופן פעולתם. עסקים שהופכים דיגיטלית יוכלו להציע ללקוחות חוויה חלקה וחסרת חיכוך, וכתוצאה מכך, לדרוש חלק גדול יותר מהרווח בענפים שלהם. קח למשל את ענף השירותים הפיננסיים – במיוחד בנקאות. בעוד שרוב הבנקאות נעשתה בעבר בסניף מקומי, הדיווחים האחרונים מראים כי 40% מהאמריקאים לא נכנסו דרך דלת בנק או איחוד אשראי במהלך ששת החודשים האחרונים, בעיקר בגלל עליית הבנקאות המקוונת והניידת.

על פי מחקר בנקאות סלולרית ב- Citi 2018, בנקאות סלולרית היא אחת משלושת האפליקציות המובילות ביותר של האמריקנים. באופן דומה, הפדרל רזרב דיווח כי יותר ממחצית מבוגרים מארה”ב עם חשבונות בנק השתמשו באפליקציה סלולרית כדי לגשת לחשבונותיהם בשנה האחרונה. הם הציגו לבנקים צופים פני עתיד הזדמנות מדהימה להגדיל את מספר נקודות המגע היחסים שיש להם עם ללקוחות על ידי הצגת מגוון רחב יותר של מוצרים בנקאיים באמצעות הנייד.

היו חלק מהתנועה

במקום לראות הפרעה דיגיטלית מדאיגה ומאתגרת, לאמץ את חוסר הוודאות והפוטנציאל הטמון בטכנולוגיות חדשות, ניתוח נתונים ובינה מלאכותית. הלחץ לחדש בין ההתקדמות הטכנולוגית מהווה הזדמנות לכולנו לחשוב מחדש על העבודה שאנו עושים ועל הדרך בה אנו מבצעים זאת. האם אתה מוכן?

האינטרנט של הדברים:

מאז הקמתה, חברות ה- IOT המובילות ביותר משתמשות בטכנולוגיה זו בכדי לשפר את התפוקה, מעקב אחר מלאי, ניהול ואבטחת תהליכים. ההערכה היא שעד שנת 2020 כמעט רבע מיליארד דאגות יתחברו לאינטרנט, מה שיהפוך אותם לחכמים עוד יותר.

טכנולוגיית IoT זוכה בסופו של דבר לקצב, וכפי שרבים מהדיווחים מציעים, בעתיד הקרוב, אנו הולכים לראות מכשירי IoT הופכים פופולריים יותר ויותר, עבור הרבה משימות מחשוב לשימוש כללי.

טכנולוגיה עתידית 2: טכנולוגיית Blockchain:

בלוקצ’יין, פרי המוח של אדם או קבוצת אנשים המוכרים בשם הבדוי, סאטושי נקמוטו, יש יישומים שהם הרבה מעבר לעסקאות הכספיות.

חברות יישמו את טכנולוגיית ה- blockchain כמעט לכל דבר, החל מפשטת מעקב וגישה למידע באקדמיה וכלה במשחקים משעשעים ומעניינים המשתמשים באלגוריתמים מורכבים כדי ליצור כמה חוויות ייחודיות. בעוד שהוא חוצה רק קומץ תעשיות כרגע, עד שנת 2020 העולם עומד לראות את אימוץ הענק שלו.

טכנולוגיה עתידית 3: בינה מלאכותית

התמונה לעיל מראה כיצד הבינה המלאכותית תשתלט על העולם בשנים הקרובות. נראה כי טכנולוגיה זו ממקמת את מקומה בהווה, כמו גם טכנולוגיה עתידית, בגלל השינויים הטכניים המתקדמים שהיא מבצעת ברחבי העולם.

המשימות היומיומיות של בינה מלאכותית לאפשר ללקוחות לראות דרך זיהוי פנים, לקרוא את ההודעות והדוחות, לדבר ולהקליט את הרגשות באמצעות מחשוב אפקטיבי יעזרו ל- AI להפוך לטכנולוגיה עצמאית שכבר אינה זקוקה לסיוע אנושי בכדי ללמוד דבר.

טכנולוגיה עתידית 4. NLP:

עם התפתחות טכנולוגית ה- NLP לאורך השנים, מחשבים יאריכו את היכולות הנוכחיות שלהם מעיבוד להבנת שפה אנושית בצורה די הוליסטית.

עד כה, NLP מוגבלת להסיק רק מגוון מצומצם של רגשות אנושיים כולל רגשות של כעס או שמחה. בסופו של דבר, ה- NLP יתוכנת בצורה כזו שתבין מרכיבים מורכבים יותר של רגשות אנושיים כמו סרקזם, הומור, אירוניה, ציניות וסאטירה.

טכנולוגיה עתידית 5. זיהוי פנים:

הפנים שלך יהפכו להיות השותף הטכנולוגי שלך עד שנת 2020. טכנולוגיה זו עלתה לאור כאשר ה- iPhone X הושק עם אחד התכונות הטובות ביותר- זיהוי פנים.

בעתיד, בעזרת טכנולוגיה זו, חברות פיתוח התוכנה ישתמשו בטכנולוגיה זו לפיתוח סדרת יישומים. עד 2020 תוכלו לפתוח את נעילת הבית, המכונית וכו ’בעזרת טכנולוגיית הפנים.

טכנולוגיה עתידית 6. אוטומציה:

יחד עם בינה מלאכותית, למידת מכונות, רובוטים ולמידה עמוקה, האוטומציה התקדמה למדי בקווי הייצור. מאריזת ארגזי המוצרים ועד מסירת הפריטים בדלתות הלקוחות, נראה כי אוטומציה היא אחת הטכנולוגיות המיוחלות ביותר לשנת 2020.

שירות מזון, רפואה, משקאות ושירות לקוחות יהפכו לאוטומטיים וייעודיים עוד יותר עד שנת 2020.

טכנולוגיה עתידית 7. טכנולוגיה קוגניטיבית

המטריה הטכנולוגית הקוגניטיבית כוללת דברים כמו זיהוי דיבור ועיבוד שפה טבעית (NLP). בשילוב, טכנולוגיות שונות אלו מסוגלות לייעל ולבצע אוטומציה של משימות רבות שנעשו בעבר על ידי אנשים, כולל היבטים מסוימים של ניתוח וחשבונאות.

למרות שלטכנולוגיות הקוגניטיביות יש מגוון רחב של יישומים, יש לחזות כי המגזר התעשייתי המושפע ביותר מטכנולוגיה זו בתחילה יהיה תחום התוכנה עם כ -93% מחברות פיתוח התוכנה אשר צפויות לאמץ טכנולוגיות אלה עד 2020.

טכנולוגיה עתידית 8. מציאות מדומה ומציאות מוגברת:

כמה מענפי התעשייה הרבים המנצלים טכנולוגיות AR / VR ובוחנים את כל האפשרויות הם ענף שירותי הבריאות והתחבורה. קשה להשתמש באוזניות ה- VR כיום, מכיוון שהם דורשים חיישנים וכבלים המחוברים למחשב, אולם גם מכשירים אלה מתפתחים בעזרת המכשירים הניידים והאלחוטיים.

התפתחות זו תאפשר לעסקים לבנות תכונות AR / VR ליישומים גדולים יותר והוליסטים יותר, ותיצור מערך שלם של יכולות לחוויות לקוחות משמעותיות יותר.

טכנולוגיה עתידית 9. ניתוח מרשם:

הטכנולוגיה הדיגיטלית בשנת 2020, יחד עם מתן העסקים לנתונים הקשורים לאופן בו הלקוחות יגיבו, ידריכו אותם כיצד הם ינהגו כאשר הלקוח יתנהג בצורה מסוימת. מה שהיה פעם רק מקור לתובנות יהפוך עתה למדריך שלם למהלך הרווחי הבא.

טכנולוגיה עתידית 10. מחשוב קצה:

מחשוב קצה הוא סוג של מחשוב הנעשה במקור הנתונים או בסמוך אליו, במקום להסתמך על הענן באחד ממרכזי הנתונים הרבים שיעשה את כל העבודה הדרושה.

למרות שהדברים עוברים מייד לענן וממנו, עדיין ישנם כמה בעיות כאשר נתונים מדליקים ברחבי העולם. מסיבות כאלה, מחשוב קצה פירושו זמני תגובה מהירים יותר עבור רבים מהמכשירים המחוברים לאינטרנט.

סיכום:
האמור לעיל הם 10 הטכנולוגיות המובילות שהולכות להשתלט על הענף בשנים הקרובות. על מנת לעבוד על טכנולוגיות אלה ולפתח יישומים מעולים וחדשניים, אתה יכול לקחת עזרה מחברת ייעוץ IT שיש לה את כל המומחיות בטכנולוגיות אלה. שכור חברת פיתוח תוכנה שיש לה אנשי מקצוע מנוסים ומוסמכים שיכולים לעבוד בצורה חכמה ויצירתית בטכנולוגיות אלה ולעזור לך לעצב מחדש את העסק שלך בצורה החדשנית והאינטליגנטית ביותר.


Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *