טכנולוגיה וזה שימושים

הטכנולוגיה ממשיכה להתקדם והיא הופכת להיות חיונית מאוד בחיינו, אנשים יומיומיים משתמשים בטכנולוגיה כדי לשפר את האופן שבו הם מבצעים משימות ספציפיות וזה גורם להם להראות חכמים יותר. נעשה שימוש בטכנולוגיה בדרכים רבות כדי לפשט את כל היבטי חיינו. נעשה שימוש בטכנולוגיה במגזרים שונים. לדוגמה, אנו משתמשים בטכנולוגיה בחינוך כדי לשפר את הדרך בה אנו לומדים, אנו משתמשים בטכנולוגיה בעסקים כדי להשיג יתרון תחרותי וכדי לשפר את שירותי הטיפול במערכות היחסים ואת מערכות היחסים, ניתן להשתמש בטכנולוגיה בחקלאות כדי לשפר את תפוקות החקלאות וכדי לחסוך זמן ,
אנו משתמשים בטכנולוגיה בכיתות בכדי לשפר את הדרך בה התלמידים שלנו לומדים ולהקל על עבודת המורים, הטכנולוגיה משמשת גם בתחום הבריאות כדי להפחית בשיעור התמותה, אנו משתמשים בטכנולוגיה לתחבורה כדרך לחסוך זמן, אנו משתמשים בטכנולוגיה בתקשורת כדי להאיץ את זרימת המידע, הטכנולוגיה משמשת לבידור ביתי, אנו משתמשים בטכנולוגיה במקום העבודה כדי להקדיש פחות זמן לעבוד ולהגדיל את הייצור. הדרכים הרבות כל כך שלהם בני אדם יכולים להשתמש בטכנולוגיה ואני פירטתי למעלה מ- 1 דרכים בהן משתמשים בטכנולוגיה בחיינו.

תקשורת עסקית?
תקשורת היא גורם חשוב מאוד בעסקים. בעלי עסקים, מנהלים ועובדים זקוקים לטכנולוגיית תקשורת טובה שתאפשר להם להעביר מידע שעשוי להיות נחוץ בכדי לקבל החלטות. זרימת המידע בתוך העסק ומחוצה לו תקבע את הצמיחה של אותו עסק. לא משנה כמה גדול או קטן יכול להיות העסק, תקשורת היא הכרחית מאוד, למשל, בעלי עסקים צריכים לתקשר עם הלקוחות שלהם בזמן, הם גם צריכים לתקשר עם הספקים או השותפים העסקיים שלהם, הם גם צריכים לתקשר עם הלקוחות שלהם לעובדיהם על בסיס יומיומי כדי לדעת על הפעילויות במשרד. זה נשמע כמו אחריות רבה, אך בעזרת טכנולוגיה ניתן לעשות את כל זה באותו היום עם פחות לחץ על בעל העסק. עסקים יכולים להשתמש בכלים טכנולוגיים לתקשורת כמו דואר אלקטרוני ‘דואר אלקטרוני’, שיחות ועידה ווידאו ניידות, פקס, רשתות מדיה חברתית, טלפונים ניידים ושירותי העברת טקסטים כדי לתקשר עם כולם ביום אחד. להלן פירטתי כמה נקודות מפורטות על השימוש בטכנולוגיה בתקשורת עסקית.

השתמש ברשתות Sharepoint או באינטראנט: עסקים גדולים וקטנים כאחד ימצאו צורך גדול ברשות רשת פנימית פנימית. לא ניתן לגשת לאתר שמשמש עובדים ובעלי עסקים בעבודה בלבד, אתרי אינטראנט או פורטלים מחוץ לחברה מכיוון שהם מתארחים בשרת חברה מקומי, וזה עוזר לעסק להחליף מידע עם עובדיו מבלי לחשוף אותו לכל העולם. אינטרנט (www). לחברות רבות יש רשתות אלה ולעובדים יש דוא”ל אינטראנט המשמש לתקשורת בעבודה בלבד. מנהלי עסקים יכולים לנסח בקלות הודעה ולהעביר אותה לכל העובדים דרך רשת אינטרא-נט; גם עובדים יכולים להשתמש באותה רשת כדי לשתף מידע בתוך העסק. תהליך זה מגן על המידע והוא גם מאפשר את זרימת המידע בתוך העסק. חברות גדולות כמו אפל, מיקרוסופט, דל, יבמ עדיין משתמשות ברשתות האינטרא-נט הללו כדי לתקשר עם עובדיהן.

השתמש בשירותי מסרים מיידיים: בעלי עסקים קטנים רבים מצאו העברת מסרים מיידיים ככלי בעל ערך ובמחיר סביר שמקל על התקשורת, העברת הודעות טקסט היא אפקטיבית בהרבה מדואר אלקטרוני, אם כי באמצעות טכנולוגיית תקשורת בדוא”ל אתה יכול לשלוח קבצי נתונים גדולים שאינך יכול לעשות עם שירותי העברת מסרים מיידיים. עם זאת, ניתן להשתמש בהודעות מיידיות כאשר יש להעביר מסר פשוט לכל גורם בעסק, זה יכול להיות ממנהל העסק לעובדים או מעובדים למנהל העסק. החדשות הטובות הן שרוב שירותי המסרים המיידיים הללו ניתנים לשימוש ללא עלות, למשל Yahoo Messenger, Google Chat, Skype ושירותים אחרים.

השתמש בתקשורת דואר אלקטרוני: דואר אלקטרוני “דואר אלקטרוני” הוא טכנולוגיית תקשורת ברירת מחדל עבור כל עסק וארגון. בכל כרטיס ביקור תראה כתובת דוא”ל בשם החברה של אותו עסק. לדוגמה, אם מישהו הבעלים של סוכנות אינטרנט, תראה דוא”ל של סוכנות האינטרנט בפורמט זה ([email protected]). כתובות אימיילים משמשות לתקשורת לעובדים, ספקים, לקוחות ומנהלי עסקים. בניגוד להודעות טקסט, דוא”ל מיועד להודעות מקצועיות וניתן להשתמש בהן להעברת קבצי נתונים גדולים, גודל הקבצים שניתן להעביר באמצעות דואר אלקטרוני ייקבע על ידי חברת אירוח הדוא”ל שלך, אך ברוב המקרים הם נעים בין 1MB – 5 ג’יגה-בתים לקובץ. כדי להיראות מקצועי, הימנע משירותי אירוח דואר בחינם לעסקים, וודא שיש לך דוא”ל מותאם אישית בשם החברה שלך, זה נראה מקצועי וזה גם יעזור בשיווק אתר האינטרנט שלך.

השתמש בתקשורת טלפונית: ממש כמו דוא”ל גם טלפונים הם כלי תקשורת עסקיים סטנדרטיים. בנסיבות רגילות, לעסקים יש קווי טלפון קבועים למשרדים וגם לטלפונים ניידים. קווי טלפון קבועים משמשים בעיקרון בשעות העבודה וכמה עסקים מבוססים מקדישים עוזר טלפון כדי לענות פשוט על שיחות עסקיות שנכנסות במהלך שעות העבודה. אנשים שמתקשרים לקווים קבועים הם בדרך כלל לקוחות או ספקים עסקיים, לקווי טלפון קבועים אלה יש גם מקליטי דואר קולי הניתנים להפעלה חוזרת בשעות העבודה. עבור טלפונים ניידים נראה שהם גאדג’טים אישיים, ולכן בדרך כלל תקשורת באמצעות טלפונים ניידים היא בין בעלי עסקים לבין השותפים העסקיים שלהם או העובדים שלהם.

השתמש במדיה חברתית: חברות וגם צרכנים משתמשים במדיה חברתית מיוחדת כדי לתקשר. עסקים מבוססים משתמשים ברשתות חברתיות מבוססות חברות כמו Yammer.com, נכון לעכשיו, Yammer.com משמשת ביותר מ- 200,000 חברות ברחבי העולם. למי שאינו מודע לרשת זו, מדובר ברשת חברתית ארגונית, שנוצרה בעיקר עבור חברות ועובדים כדי להחליף מידע עסקי ועבודה. אתה יכול להשתמש ברשת זו רק אם יש לך כתובת דוא”ל של חברה מותאמת אישית, כך שרק אנשים עם כתובת אימייל של חברה מאומתת יכולים להצטרף לרשת החברה שלך.
אז יש לנו גם רשתות חברתיות מבוססות צרכנים כמו facebook.com, ברשת זו עסקים יוצרים דפי שירות לקוחות בהם הם משתמשים כדי ליצור אינטראקציה עם הלקוחות שלהם בזמן אמת. שילוב העסק שלך עם רשתות חברתיות מבוססות צרכנים יעזור לו בשיפור שירות הטיפול בלקוחות שלך וזה גם יעזור לך להגיע ללקוחות פוטנציאליים רבים יותר.

השתמש במכונות פקס: לא כל עסק משתמש במכונת פקס, אך ככל שהעסק שלך מתרחב וגדל יותר, תמצא את עצמך זקוק למכונת פקס. מכונות פקס משמשות לשליחה וקבלה של קבצים בקו טלפון. אז יש לנו גם מכונות פקס שמקבלות קבצים מהודעות דוא”ל. ממש כמו העברת הודעות טקסט, מכונת פקס תעביר הודעה מודפסת ברגע, אם כי תצטרך להיות במשרד כדי לקבל הודעה זו. מכונות פקס הן אחת מטכנולוגיות התקשורת הראשונות והוותיקות המשמשות בתקשורת עסקית.

השתמש בכלי מולטימדיה: זהו תוכן מוקלט שיכול לשמש בפגישה או שהוא יכול לשמש על ידי מנהלי משאבי אנוש כדי להכשיר עובדים חדשים. ההודעות מועברות בצורה של סרטונים או אודיו מוקלטים וניתן לגשת אליהם דרך מחשבים או סמארטפונים או לוחות לבן חכמים בעבודה. מעט מאוד עסקים משתמשים בסוג זה של תקשורת, אם כי יש לו גם השפעה משלה על התקשורת העסקית. ניתן להעלות סרטונים או הודעות שמע ברשתות האינטרא-נט, כך שרק אנשי צוות יקבלו גישה למדיות אלה.

השתמש במכונות דואר קולי: זה ידוע בדרך כלל כבנק הודעות. זוהי מערכת ריכוזית המסייעת לאחסון הודעות טלפון שניתן לאחזר בשעות העבודה. ברוב המקרים, מערכות דואר קולי אלה מותקנות על קווי טלפון קבועים עסקיים המשמשים לקוחות ומקורבים עסקיים אחרים, כך שאם עסק לא עובד 24 שעות, הם יכולים להשאיר את קו הטלפון שלהם בדואר קולי. ואז בבוקר, האחראי יכול לאחזר את שיחות הטלפון המוקלטות ולפעול מייד.

השתמש בכלי שיחות ועידה לטלפון / ועידת וידיאו: הטכנולוגיה שינתה את האופן שבו בעלי עסקים מתקשרים עם עובדיהם או עם שותפיה העסקיים. כעת באמצעות טכנולוגיות תקשורת כמו ועידת וידיאו ניידת המאפשרות לבעל עסק לקיים פגישה עסקית באמצעות סמארטפון או טאבלט מיני כמו ה- iPad בזמן נסיעה, הפכה את התקשורת העסקית לקלה וגמישה כל כך. ניתן להשתמש בתוכנת שיחות ועידה טלפונית כמו “SKYPE או Vidyo” בכל סמארטפון עם מצלמת רשת


Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *