טכנולוגיה המשמשת בפיתוח אפליקציות סלולריו

ריבוי הטכנולוגיות הניידות חוצה את זה של טכנולוגיות האינטרנט; זה מורכב יותר ויותר לבחור בחירה לפיתוח היישום שלך. במאמר זה ננסה לספק תשובות הנוגעות לבחירת הטכנולוגיות לפיתוח אפליקציה סלולרית.
פלטפורמות פיתוח סלולריות: מצב משחק
השאלה הראשונה שנשאלת כשאתה רוצה לפתח אפליקציה לנייד היא זו של פלטפורמת היעד. אכן, ישנן מערכות הפעלה רבות. להלן מלאי מהיר של הכוחות המעורבים.
iOS (אפל)

סביבת אפל בלבד מהווה 20% מנתח השוק. היתרון בפלטפורמה זו הוא שהיא משולבת מאוד וההומוגניות של גרסאות מערכת ההפעלה טובה מאוד. השלילי הגדול ביותר הוא המחיר האסור על הטרמינלים, כמו גם סגירת מערכת ההפעלה, שמטילה קווי פיתוח מדויקים מאוד ומסגרת את האפשרויות של היישומים (אי אפשר לעשות את כל מה שרוצים).
נקודה חשובה לציון: הרכישה הפוטנציאלית של משתמשי אפל

במקרים רבים, משתמשי אפל נחשבים לקהל עשיר מהממוצע ולמעשה יש סיכוי גבוה יותר לבצע רכישות במובייל. אם האפליקציה שלך מיועדת לקהל הרחב וממומנת על ידי רכישות (רכישות בתוך האפליקציה או ישירות ממחיר האפליקציה), עם אפליקציות שוות ערך, משתמשי iOS הם משלמים הרבה יותר טוב.
רוב הזמן, כאשר תקציב פיתוח האפליקציות מוגבל, הלקוחות שואלים אותנו, “לאיזה מערכת הפעלה אני צריך ללכת?” התשובה שלנו היא לרוב הבאה: iOS מכיוון שהמודל העסקי הוא בר-קיימא! עם נתח שוק של 20% בלבד עבור מערכת ההפעלה, מקובל לראות שההכנסות שנוצרו מהיישומים שלהם מהוות לא פחות מ 80% מסך ההכנסות. שוב אנו מוצאים את הכלל המפורסם של 20/80.

אנדרואיד (Google)
עם ציון של יותר מ -80% נתח שוק, אנדרואיד מייצגת ללא ספק את הפלטפורמה הפתוחה ביותר, למרות הטרוגניות משמעותית של גרסאות מערכת ההפעלה. אם אתה רוצה להגיע למקסימום משתמשים, אנדרואיד הוא חלום הפלטפורמה.

בין הנקודות החיוביות של הפלטפורמה, ניתן להזכיר
פתח גדול מאוד של הרציף.
מסופים במחירים נוחים.
מתקני פיתוח ופריסות יישומים.

לאן ללכת?
פיתרון נוסף לבחירת הטכנולוגיה שלך הוא לשאול את עצמך את השאלות הבאות:
בחר את הקהל שלך (B2C / B2B)
שאלה זו היא לא פחות מאחר שבחירת הטכנולוגיות עבור B2B אינה דומה כלל וכלל ל B2C. במקרה הראשון, יש לך מכשירים דיבוריים (היגיון צי), כאשר במקרה של B2C, פיתוח סלולרי חייב להגיע ל 100% מהמשתמשים, וזה הרבה יותר מסובך (במיוחד באנדרואיד).
בחר בפלטפורמה שלך – קח תחזוקה לחשבון
שאלה נוספת לשילוב מתחילת ההשתקפויות: תחזוקת היישום. האם הבחירה בטכנולוגיות יכולה להשפיע על התחזוקה? ובכן כן!
כבר מכיוון שהבחירה בפיתוח מקומי תאלץ אתכם להתפתח בשני יישומים בכל פעם, זה כפול מהעבודה, ופתרונות פיתוח אחידים מציבים בעיות אחרות מבחינת תחזוקה לאורך זמן. כל בחירה שתציע לספק שלך, לכן ראוי לשאול את שאלת העמידות והעלויות

אין בחירה טובה או רעה בפני עצמה, אך בחירות כרוכות בהשלכות רבות.

טכנולוגיות לפיתוח סלולרי
להלן סקירה מהירה של פתרונות פיתוח.
פיתוח שפת אם – מהיר / Java / C # (אוניברסלי)
פיתוח באופן טבעי הוא לרוב הפיתרון האפשרי היחיד מכיוון שהוא מאפשר את הביצועים הטובים ביותר והיכולת לנצל את מלוא הפונקציונליות של המסופים. בנוסף, הדבר מאפשר להיות בטוחים בתאימות ההתפתחויות שלכם בעתיד. אכן, בין אם זה אפל או גוגל, הם עדיין מספקים תאימות לאחור טובה מאוד עם גרסאות מערכת ההפעלה שלהם. לפיכך, פיתוח שנעשה ב- Swift 2 יהיה קל יחסית להעביר ל- Swift 3 וכו ‘.

למה זה חשוב? חברת פיתוח אפליקציות סלולריות אחת בקליפורניה הצהירה בבלוג שלהן כי מחזור פיתוח המובייל לרוב הוא קצר מאוד, ועליך להיות מסוגל לשחרר גרסאות של יישומים לעתים קרובות. בנוסף, אנדרואיד ואפל משחררות גרסה מרכזית של מערכת ההפעלה שלהם בכל שנה. לפיכך, יש צורך להיות מסוגלים לפעול במהירות כאשר גרסת גרסה חדשה יוצאת, וכאשר אתה מתחיל בתור טבעי אתה בטוח להגיע לשם בקלות.

הפגם העיקרי בפתרון זה הוא שעליך לפתח שתי גרסאות של האפליקציה – האחת לאנדרואיד בג’אווה והשנייה עבור iOS בסוויפט (פחות או יותר כפול מהמחיר). לכך עלינו להוסיף פעמיים את המחיר לכל התפתחות.

לעולם לא תתקע, אבל החופש מגיע במחיר גבוה יחסית.
פיתוח היברידי – איוניק / קורדובה
ישנם פתרונות פיתוח היברידיים חוצי-פלטפורמות רבים המציעים לא לפתח מחדש את היישום פעמיים, אלא לשתף חלקים חשובים מהקוד או להשתמש בקוד מקור זהה בשפת פיתוח ניטראלית כמו JavaScript או C #. פיתרון זה מאפשר ליישם בקלות יישומים בשתי מערכות ההפעלה העיקריות, לרעת הביצועים.
בנוסף, התחזוקה מורכבת יותר מכיוון שיש צורך לעקוב, בנוסף לשדרוגי מערכת ההפעלה, עדכוני גרסת המסגרת ולעולם אינך מחוסן מפני היעלמות המסגרת!

העתיד? – אפליקציות אינטרנט מתקדמות
לאחרונה קמה דרך שלישית, שדחפה אותה ענקית גוגל: אפליקציית האינטרנט המתקדמת. פיתרון זה מאפשר ליצור אתר שהופך ליישום פונקציונלי לחלוטין בשני מערכת ההפעלה. פיתרון זה, אם כי לאחרונה, הוא ללא ספק עתיד פיתוח המובייל אך התמיכה שלו עדיין חלקית ב- iOS, מה שמעורר עדיין חששות רבים כאשר הוא מאומץ.

ניהול פרויקטים לפיתוח אפליקציות סלולריות
חובה לקיים צוותי שרת ולקוחות: נדיר הם יישומים שאינם זקוקים לשרת כדי לעבוד. לפיכך, יש להכין שני צוותים ברורים לביצוע שתי ההתפתחויות.
מעט מסכים ביישום, מעטים מפתחים: שמרו רק על הטוב ביותר! אפליקציית מובייל היא לרוב פשוטה יותר מאפליקציית אינטרנט טיפוסית מכיוון שהיא בדרך כלל מכילה הרבה פחות מסכים. עליכם לקחת בחשבון עובדה זו ולהגביל את מספר המפתחים שמתערבים בפרויקט על ידי שמירה על הטוב ביותר. עלינו להימנע בכל מחיר מהכניסה ויציאה של מפתחים כפי שהיית עושה בפרויקט קונבנציונאלי.
הכן מיום 1 (אישור אפל / אנדרואיד). פריסת אפליקציות על התריסים היא לרוב מסלול המכשולים, כה מורכב, ולעיתים בכל מקום, לאמת את האפליקציות שלכם בתריסים. לשם כך, חובה להכין זאת מיום הראשון של הפרויקט כדי לא למצוא את הראש במים כמה ימי ייצור.

ספק צי מסופים לבדיקה. לעולם לא נוכל לומר זאת מספיק, אך מבחנים הם החשובים ביותר! הקדיש לפחות זמן לבדיקה כמו לפיתוח! במיוחד באנדרואיד, שם יהיו לכם המון מכשירים לבדיקה.

תחזוקה ליישומים ניידים
להלן רשימה של נקודות ערנות בנוגע לתחזוקה של אפליקציות סלולריות:
העדכון נאלץ על ידי הפלטפורמות. אין לך מערכת ההפעלה של המסופים הניידים המורחבת. עליכם, אם כן, לצפות אותם אם תרצו להצליח. אין דבר גרוע יותר ממשתמש עם הטרמינל החדש שלו והאפליקציה שלך קורסת בקינות.

משתמשים רגילים לעדכונים רגילים. בתחום הנייד משתמשים רגילים לראות את המשוב שלהם נלקח בחשבון במהירות. לכן, יש צורך להגדיל את הצוותים שלך בכדי שיוכלו לבצע עדכונים במהירות.
ניהול שגיאות אינו קל. בניגוד לעולמה ההיסטורי של החברה, לא תהיה לך גישה למכשיר המציג את השגיאה. מקופחים עליך כשאתה רואה תגובה שלילית על החנות. לכן יש צורך לצפות בבעיה זו ולהכין מסגרות כדי שתבינו את השגיאות בפירוט רב ככל האפשר.

סימון היישום שלך בחנות. אנשים חסרי רחם על התריסים והרשימות לרוב נמצאות שם כדי להעניש אפליקציות שאינן תקניות. לכן חשוב להגן על עצמך ולהיות מסוגל לתקשר עם המשתמשים שלך כדי לשמור על מערכת יחסים באיכות טובה.


Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *