השימוש בטכנולוגיה בניהול עסקי

עם יותר חדשנות בטכנולוגיה, עסקים חדשים נוצרים. עם יותר עסקים, הטכנולוגיה מצילה את עצמך בכך שהיא מקלה על הדברים. השניים קיימים במשהו של מערכת יחסים סימביוטית שמבטיחה שתמיד יתקיימו יחד.

העסק קיים מאז התקופה הפרה-היסטורית. אולי היה אפשר להאמין בספרי סחר בחליפין, אם אפשר להאמין בספרי ההיסטוריה, אך מאז הפך למשהו מורכב בהרבה, וכל זה לא היה אפשרי ללא טכנולוגיה. התעשיות העיקריות בעולם היו קורסות אם קיומן ושימוש בטכנולוגיית המידע היו נחטפים לפתע מבתי עסק. הסיבה לכך היא שרוב העסקאות והפעולות העסקיות אינן יכולות להתבצע במאה ה -21 ללא טכנולוגיה.

טכנולוגיה הכרחית לעסקים
במהלך השנים הטכנולוגיה גרמה לפיצוץ במסחר ובמסחר. בגלל הטכנולוגיה, רבים מהמודלים והמושגים העסקיים המסורתיים חוללו מהפכה. הטכנולוגיה נתנה לנו את האפשרות לראות דברים מנקודת מבט חדשה, ולגשת למה שאנחנו כבר עושים מנקודת מבט חדשה. הטכנולוגיה גם העניקה לנו יעילות רבה יותר בניהול עסקים.

טכנולוגיה כמקור לתמיכה וביטחון
הטכנולוגיה מאפשרת לנו למכן תהליכים רבים, ובכך מגדילה את הפרודוקטיביות שלנו. זה אפשרי מכיוון שהוא מאפשר לנו להשתמש בפחות משאבים, ובכך מאפשר לנו לשפר את האיכות במחיר נמוך ולשפר את המהירות בה אנו יכולים לספק ללקוחות. תוך כדי כך התאפשר לשרת אפילו יותר לקוחות.

טכנולוגיה כקישור לעולם
תקשורת היא חלק מהעסק. לכן, תעבורה ותהליכים הופכים את הרשת העסקית לתהליכים מורכבים שמשתלבים זה בזה. בעזרת הטכנולוגיה ניתן היה לבצע גלובליזציה של פעולות עסקיות. עכשיו, כמעט כל אחד יכול לעשות עסקים כמעט בכל מקום, מכל חדר בבית.

הטכנולוגיה מאפשרת לעסקים להגיע לטווח רחוק יותר בעולם. הדוגמה הטובה ביותר לכך היא האינטרנט והאינטרנט. האינטרנט הוא כעת חלק מכריע בקמפיין השיווקי של כל עסק, מכיוון שהוא מאפשר לעסק למשוך לקוחות ברחבי העולם.

הטכנולוגיה, כאשר היא משולבת היטב בעסקים, הפכה את החיים עצמם לכדאיים לחיות. עם זאת, יהיה זה מטופש להכחיש שישנם גם איומים על עסקים שמובילה הטכנולוגיה. אלה כוללים פעילויות זדוניות על ידי פעילויות וארגונים, כמו פריצה. בגלל זה, חשוב לעסקים לממש אחריות כאשר משתמשים בטכנולוגיה לניהול עסקים. עם הטוב שהטכנולוגיה מביאה, יש כמה רע שיש לטפל בו גם. עם זאת, זה משהו ששווה את כל המטען, ועלינו להכיר בזה ולהשתמש בו באחריות כדי לשפר את העסקים שלנו.

כיצד טכנולוגיית המידע משפיעה על עסקים?
המהפכה התעשייתית שינתה דברים בעולם העסקי, והפכה תהליכים רבים ליעילים יותר והגדילה את הפרודוקטיביות פי מאה. עם זאת, עולם העסקים נותר מעט עומד במשך מאה שנה אחרי. עם זאת, עם המהפכה הטכנולוגית והשימוש בטכנולוגיה בעסקים, הדברים השתנו באופן שיבוש עוד יותר מאשר במהלך המהפכה התעשייתית, ובטוח לומר כי הדברים לעולם לא יהיו שוב. הקצב בו הטכנולוגיה מתפתחת ומתאימה הוא אקספוננציאלי לנקודה בה כל העסקים נסחפים על ידי הגל, בין אם הם מוכנים לכך ובין אם לא. זה אולי לא נראה כאילו התקדמנו כל כך הרבה, אבל אפילו רק לפני 5 שנים, במדיה החברתית לא הייתה שום צרכנות, טלפונים ניידים לא שימשו לעסקים, פתרונות מבוססי ענן לא היו קיימים, דור היישומים לא היה עדיין נולד, והשיווק הכולל ערוצים עשה את צעדיו לתינוק.

הטכנולוגיה שינתה כמעט כל היבט של עסק בגדול וזה מעולם לא קרה כל כך מהר בהיסטוריה. ליתר דיוק, להלן מספר דרכים בהן טכנולוגיית המידע השפיעה על העסק:

הופעת הפתרונות הניידים
ניידות נתפסת על ידי רבים כגבול הגדול הבא לעסקים. האלגוריתמים של גוגל משקפים זאת מכיוון שהם נותנים עדיפות לאתרים לנייד. ניתן לטפל בעסק שלך ובכל היבט שלו, ולא להשתמש בטאבלט או בסמארטפון. החל משיווק תוכן, ליחסי לקוחות, למכירות, לחומר האחורי כמו חשבונית ומשלוח, כל הכוח הזה נמצא בידכם.

אבל פתרונות ניידים לא נוגעים רק לעסקים; הם גם קשורים לצרכנים. דור האלף משתמש בטלפונים שלהם כדי לעשות הכל, החל מקנייה ומכירה ועד שיתוף בחוויותיהם עם חבריהם ומציאת עסקים מקומיים.

תופעת מחשוב עננים
מחשוב ענן איפשר לעסקים למקם מיקור חוץ של רבים מהפונקציות שלהם לצדדים שלישיים המשתמשים באינטרנט. זה מאפשר לטפל בחבילות נתונים משתנות אך מאפשר גם לעסקים להתרחב במהירות ולאמץ ניידות מבלי לדאוג לדברים כגון קריסות, השבתה ונתונים שאבדו. זה איפשר לעסקים קטנים ובינוניים לקבל גישה למשאבים שעלולים היה להם הון רק לפני מספר שנים. למעשה, מגרש המשחקים היה מפולס.

פילוח לקוחות מוגבר
מכיוון שיותר ויותר נתונים זורמים, כעת הרבה יותר קל לנתח ולקבל תובנה מעמיקה בדברים שהלקוחות מחפשים. שירותי אנליטיקס מתרחבים עם היום ומאפשרים לעסקים לפלח את סיכויי הלקוח שלהם לקבוצות ספציפיות יותר ויותר, מה שמקל הרבה יותר על הכוונה אליהם ולקבל יותר ערך עבור כספי הפרסום שלהם. משהו פשוט כמו ניהול חשבון גוגל יכול ליידע את העסק מאיפה משתמש, סוג הדפדפן שהוא משתמש בו, איך הם נתקלו באתר, מה הם עושים באתר זה, כמה זמן הם עשויים להישאר באיזו נקודה הם מחליטים לעזוב. ישנם שירותי אנליזה מתקדמים עוד יותר המאפשרים לעסקים להיות מעודנים עוד יותר עם פילוח זה על מנת לשפר את ההמרות שלהם באופן דרסטי.

קישוריות מוגברת
הטכנולוגיה הקלה על אנשים לשמור על קשר. בין אם אתם מחפשים לתקשר עם העובדים והקולגות שלכם באמצעות וידאו צ’ט או לשלוח פיצוצים בדואר אלקטרוני להפניות, טכנולוגיה סלולרית והחדשנות המתמדת שמתרחשת במרחב אפשרו את התקשורת לעלות לרמה חדשה של היפר-ריאליזם. .

הפחתת עלויות והגדלת השירות
ישנם שני דברים עיקריים שהתאגדו כדי להפוך את מה שנקרא “שוק קונה” לאפשרי. אלה הן העובדה שהחומרה והתוכנה הדרושות ביצירת פתרונות התוכנה הנחוצים הפכו לזולים יותר והעובדה שיותר ויותר יזמים שהם גם בעלי יכולות טכנולוגיות מופיעים ביום כדי להשתמש בטכנולוגיות אלה. הייתה תקופה שלקח חברה גדולה כשנה לבנות מערכת מלאי אחורית. עכשיו לוקח כמה בוגרי מכללות במשך שבועות לבנות את אותו הדבר. מכיוון שהפתרונות מוצעים בצורה נוחה וקלה לשימוש, עסקים אינם צריכים להשקיע בהם יותר מדי כסף וזה הקל על עסקים.

בסיס צרכנים משתנה
בני המילניום הגיעו לעידן והם כעת הכוח המניע את הכלכלה המודרנית. די בקרוב, יותר ממחצית מכוח העבודה האמריקני יכלול מיליוני דורות ודי בקרוב הם גם יגיעו לשיא העושר שלהם, שם יהיה להם הרבה כסף לבזבז ומעט מאוד התחייבויות כספיות, יעניקו להם הרבה הכנסה פנויה. הם גדולים יותר מאשר הבייבי בום, והרבה יותר ליברלים עם הארנקים שלהם. כולם עוסקים בסיפוק מיידי. הם גם גודלו באמצעות האינטרנט. הם מחוברים, מנוסים בטכנולוגיה ומוכנים לבילוי. עסקים צריכים להסתגל לבסיס לקוחות חדש זה אם הם עתידים לשגשג.

התחשבות רבה יותר בהשפעה החברתית של עסקים
אתה לא יכול פשוט להניח שהעסק שלך פועל בוואקום יותר. הרשתות החברתיות הפכו את העולם למקום קטן יותר בו המשתמשים יכולים להתחבר ללא קשר למי שהם, מאיפה הם מגיעים וכמה הם אמידים. רק לפני כמה שנים יכולת להסתדר אם שירות הלקוחות שלך היה בסדר. עכשיו אתה צריך להתאמץ הנוסף אם אתה לא רוצה דירוגים שליליים באתרי ביקורת ואנשים שיוצאים להשכרה במדיה החברתית על השירות שלך. לכן, עסקים צריכים להקפיד על המוניטין המקוון שלהם וצריכים לעבוד על טביעת הרגל הדיגיטלית שלהם.

סוף ההשבתה
זו למעשה השפעה שלילית של הטכנולוגיה. עם קישוריות מוגברת, לאנשים יש פחות ופחות זמן לעצמם כעת. נראה כי לחופשה יש הכל אבל הופך להיות נחלת העבר, כאשר רוב האנשים עובדים גם כשהם בחופשה. מכיוון שאנו תמיד יכולים לגשת לדוא”ל, לטקסטים ולמדיה החברתית שלנו דרך הטלפונים והמחשבים הניידים שלנו, קשה יותר ויותר פשוט להתנתק ולנשור.

מדוע טכנולוגיית המידע חשובה לארגון?
זה יכול להיות קצת קשה להבין את החשיבות של טכנולוגיית המידע לארגון אם אתה לא מקצוען בתחום ה- IT. עם זאת, ישנן דרכים רבות בהן טכנולוגיית המידע חשובה מכרעת לארגון.

עסקים
עולם העסקים השתנה לנצח כאשר הוצגו מחשבים לזירה. עסקים יכולים להשתמש בטכנולוגיית מידע באמצעות מחשבים ותוכנות שונות כדי להפעיל את פעולותיהם בצורה חלקה יותר. הם משתמשים במחלקות שונות, כולל מימון, ייצור, משאבי אנוש וביטחון.

חינוך
חינוך הוא אחד מגבולות הטכנולוגיה וצומח עם הטכנולוגיה מדי יום. חשוב שהחינוך יוכל לעמוד בקצב ההתקדמות הטכנולוגית על ידי הוראת התלמידים באופן שיסייע להם להיערך לעתיד. התלמידים בכיתותינו כיום אמורים להיות מנהיגי המחשבה, אנשי העסקים, המורים והמשקיעים של מחר, ולכן יש להשתמש בטכנולוגיה להכנתם. זה כולל שימוש בגאדג’טים בהוראה, כמו מחשבים, טלפונים ניידים וטאבלטים, כמו גם השימוש באינטרנט כאמצעי למידה.

כספים
עם מספר גדל והולך של עסקאות שמתרחשות ברשת, חשוב שמוסדות פיננסיים וביטחון יפעלו יחד כדי להפוך את האינטרנט למקום בטוח. ככל שיבוצעו יותר עסקאות באינטרנט, יהיה צורך בעוד רשתות וביטחון רב יותר, מה שמאפשר לבנקים לשמור על רכישות ומכירות מאובטחות.

בריאות
עם שיפורים בטכנולוגיית המידע, הופך קל יותר לרפורמה במגזר הבריאות. משרדי הרפואה יכולים כעת לשתף מידע רפואי זה עם זה, והם יכולים לקבל את נתוני הבריאות שלך מהרופאים הקודמים שלך. זה מאפשר משלוח טיפול בזמן, כמו גם הפחתת העלויות.

אבטחה
עם מספר גדל והולך של עסקאות שמתבצעות באופן מקוון, יש צורך הולך וגובר בבטיחות. טכנולוגיית מידע היא זו המאפשרת לשמור על נתונים ומידע בטוחים ונגישים רק על ידך. באמצעות הצפנה וסיסמאות, הנתונים הדיגיטליים שלך מוסתרים בבטחה וניתן לגשת אליהם רק על ידי מי שיש לך את הרשות שלך.


Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *